آموزش کار با قلموهای فتوشاپ
نوشته شده توسط : محمد کمیلی

مرحله ۱

فتوشاپ به ما اجازه می دهد تا همان طور که دوست داریم بر روی همان برس ها در پالت قلم مو قرار داشته باشیم اما موارد دیگر در پالت ها بسته می شوند و این پالت ها را کندتر می کند زیرا هر قلم مو کمی حافظه می گیرد و سخت تر خواهد بود که قلم موئی را که دنبال آن هستید پیدا کنید. من این طور راحت تر می توانم کار کنم که مجموعه ای بنام برس را در یک پوشه داشته باشم و سپس تنها برس هایی را بارگذاری کنم که در انجام یک پروژه خاص به آنها نیاز دارم.

هر چقدر تعداد بیشتری براش در فتوشاپ ذخیره کرده باشید، زمان بیشتری طول می کشد تا لود شوند و یافتن براش ها دشوارتر خواهد شد.

این مطلب را هم از دست ندهید! آموزش تصویری شروع به کار و یادگیری نرم افزار فتوشاپ Cs6

مرحله ۲

به طور پیش فرض فتوشاپ این افزونه ها و این پلاگین ها را در داخل پوشه فایل های برنامه نگهداری می کند و اگر چه شما می توانید به راحتی همه چیز را در پوشه های پیش فرض فتوشاپ بارگذاری کنید اما من می توانم یک مجموعه برای نگهداری برس ها و غیره در داخل برنامه داشته باشم. هیچ چیز نا امید کننده تر از ساعت ها جستجو و بارگذاری براش ها نیست. آن هم به این دلیل که به طور ناخوداگاه در طی نصب و یا ارتقاء برنامه در هنگام دانلود حذف شده اند. من در پوشه ای به نام موارد اضافه فتوشاپ در پوشه اسناد کامپیوترم نگه می دارم و در آن پوشه زیر پوشه هایی برای انواع مختلف افزونه هایی که در فتوشاپ می توانم استفاده کنم؛ ایجاد می کنم. من تمام مجموعه برس های کاربردی که دانلود کرده ام را نگهداری می کنم.

ادامه آموزش کار با قلموهای فتوشاپ




:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: